צור קשר

X

להרים את האירוע שלכם עם זמר יווני ישראלי

לקביעת אירועים השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    זמר כניסה לחופה

    אין ספק שהחופה היא החלק הכי מרגש בטקס החתונה היהודי. נכון שבשנים האחרונות המסיבה שאחרי הפכה למרכז העניינים ולחלק הכיפי של העניין, אבל אי אפשר להתעלם ממקומה של החופה בטקס. זהו רגע אינטימי ויפיפה שזוג בוחר לחלוק עם כל האנשים החשובים להם, האם יש משהו יותר טוב מזה?
    בשנים האחרונות, זוגות רבים בוחרים בשיר או שירים שילוו אותם בעת הכניסה לחופה. ישנם זוגות שבוחרים שיר אחד שילווה את שניהם בעודם צועדים לחופה, אך גם יש לא מעט זוגות שבוחרים בשני שירים שונים שילוו את הכניסה של כל אחד מבני הזוג. בכל חופה בישראל המוסיקה משחקת תפקיד מרכזי ומהותי במיוחד.
    זוגות רבים כיום מאסו בפלייבקים ובשיר המנוגן מדיסק או מעמדת הדי-ג'י והם מחפשים מישהו שיבצע עבורם את השירים בלייב, מול כל האורחים שלהם. זוגות רבים לא יודעים אפילו מהיכן להתחיל את החיפוש עבור הזמר המושלם עבורם, ובמיוחד בשבילם הכנו את המאמר הזה, בו סיכמנו לכם את כל מה שצריך לדעת בנוגע לבחירת זמר כניסה לחופה.

    למה לנו בכלל להשקיע בזמר לחופה?

    זוגות רבים בוחרים להשקיע בזמר לשיר כניסה בחופה בעיקר בגלל האנושיות שבדבר. כשאתם שמים שיר מתוך דיסק או מתוך כל תוכנה אחרת אתם מפספסים את האנושיות שבביצוע. כל מי שהיה אי פעם בהופעה מכיר את התחושה של אמן שמבצע מולך שיר, אין איך להשוות את זה להשמעה של שיר מדיסק. הדבר מתאים במיוחד לזוגות שאוהבים מוסיקה או שאוהבים שירים של אמן מסוים, כך הם יוכלו להנות מביצוע מדויק ומקצועי של השירים האהוב עליהם לנגד עיניהם.

    בנוסף, כשאתם בוחרים ללכת עם זמר לחופה אתם מבטיחים לעצמכם זיכרון וחוויה של פעם בחיים. מתי עוד בחיים תגיעו למצב שבו זמר מקצועי עומד מול כל האנשים שאתם אוהבים ושר את השיר שאתם הכי אוהבים ברגע הכי מרגש בחייכם? זו החתונה שלכם, זו ההזדמנות שלכם להתפנק ולהגשים לעצמכם את כל החלומות. עופו על עצמכם ותפנקו את עצמכם בביצוע אמיתי של השירים האהובים עליכם, אם לא עכשיו אז מתי?

    איך לבחור זמר לשיר כניסה לחופה?

    הקריטריונים לבחירת זמר לשיר כניסה לחופה משתנים בין זוג לזוג ובהתאם לאופי האירוע שהם רוצים, אך עדיין יש כמה סוגיות הרלוונטיות לכל זמרי החופות שחשוב לשים אליהם לב. קודם כל, מומלץ לקרוא מה יש לזוגות אחרים לומר על אותו זמר. בעידן האינטרנט של היום לא יהיה לכם קשה למצוא ביקורות ותגובות של לקוחות קודמים של כל זמר על עבודתו. האם הם אהבו את הביצועים? האם הוא ביצע את השירים שהם ביקשו? האם החופה הייתה יותר מרגשת בזכותו? האם הם ממליצים עליו גם לזוגות אחרים?

    בנוסף, מומלץ לחשוב טוב מהם השירים איתם אתם רוצים לצעוד לחופה לפני שאתם בוחרים את הזמר עצמו. לא כל זמר חופות יכול לבצע את אותם שירים, כל אחד מהם מגיע עם יכולות שונות ורפרטואר שונה. לכן, חשבו עם עצמכם אילו שירים תרצו שילוו אתכם אל החופה וחפשו זמר המתמחה בז'אנר של אותם השירים. שני השירים שלכם הם מסגנונות שונים? אנחנו בטוחים שתוכלו למצוא בלי בעיה זמרים המתמחים במספר ז'אנרים ויוכלו לשיר עבורכם שירים מסגנונות שונים.

    עניין נוסף שצריך לשים עליו דגש כשאתם בוחרים זמר לחופה שלכם הוא העניין הכספי. כמו כל אמן, כל זמר חופות גובה מחירים שונים עבור ההופעה שלו בחופה שלכם. המחיר יכול להשתנות בעקבות פרמטרים רבים כמו משך ההופעה, כמות השירים המבוצעים, כמות ההגברה והכלים שהזמר יזדקק להם במהלך המופע ועוד. אנשים רבים חוששים לשאול בנוגע למחירים עד שזה נהיה מאוחר מדי והם נאלצים לשלם ברגע האחרון ובלחץ. אל תפחדו לשאול ותלכו עם מה שהמחיר שלכם מאפשר לכם. זמרי חופות שמכירים את הקהל שלהם יודעים ומכירים את העול הכלכלי שיש על זוגות נישאים רבים, ולרוב המחירים שלהם הם מחירים שניתן לעמוד בהם בתוך כל ההשקעות לחתונה.

    מה עדיף: זמר כניסה לחופה או זמרים לשיר חופה?

    זה לגמרי תלוי בכם ובסוג האירוע שאתם רוצים להפיק. זמרים לכניסה לחופה יוכלו לספק לכם חווית סאונד ושירה הרבה יותר מרשימה, שתהיה מלאה בהרמוניות ומגוון צלילי שמתקבל רק כשמאחדים הרבה צלילים יפים יחד. עם זאת, גם לזמר כניסה לחופה יחיד יש את היתרונות הברורים שלו – אי אפשר להתכחש לכך שיש משהו מאוד מרגש בזמר בודד שעומד על במה ושר את השיר שהוא מבצע, במיוחד אם מדובר בשיר אהבה מרגש.

    בנוסף, חשוב לזכור גם את העניין הכספי. לרוב, להביא זמרים לכניסה לחופה שלכם יעלה יותר מאשר להביא זמר בודד. השוני במחיר נובע גם מכך שיש לשלם ליותר מאדם אחד עבור הביצוע וגם עבור הציוד והאחזקה הטכנית. הבינו עם עצמכם מהו הסכום שאתם יכולים להרשות לעצמכם להקצות עבור שיר הכניסה לחופה שלכם לפני שאתם ממהרים לסגור זמר או זמרים לכניסה לחופה.

    אילו סגנונות של שירים זמר כניסה לחופה יכול לשיר?

    כפי שכבר אמרנו, אין גבול לסגנונות השירים והז'אנרים שניתן לשיר במעמד הכניסה לחופה. אין מישהו שיגיד לכם ששיר מסוים הוא לא מתאים או לא יפה לחופה, זה הרגע שלכם ורק אתם אלו שיחליטו לצלילי איזה שיר אתם רוצים לצעוד אל עבר נישואיכם.
    ממש כמו השירים, גם זמרי החופות מתמחים לרוב בז'אנרים מסוימים אותם הם יוכלו לבצע עבורכם. זמר כניסה לחופה המתמחה במוסיקה המזרחית כנראה יבצע פחות טוב בלדת רוק מרגשת או שיר אופרה, לכן חשוב לוודא שהזמר שאתם שוכרים יוכל לבצע עבורכם את השיר שאתם רוצים בצורה הטובה ביותר.

    רוצים שיר מיוחד מאוד? עדיף לשאול את הזמר מראש. ישנם זמרים בעלי התמחות בסגנון שירים\ מוסיקלי מאוד ספציפיים שלא כל זמר יכול לבצע, למשל זמר יווני לחופה, שיוכלו לספק לכם כל שיר יווני ומיוחד שתרצו עבור האירוע שלכם. חשוב לוודא עם הזמר שאתם סוגרים עבור האירוע שהוא באמת יכול לשיר עבורכם את השיר שתרצו, על מנת למנוע אכזבה וכסף שיתבזבז.

    האם זמר כניסה לחופה יוכל לבצע עבורנו שיר בהתאמה אישית?

    כמובן, אך לא כל הזמרים מספקים שירות מסוג זה. לא מעט זוגות רוצים להיכנס לחופה לצלילי השירים האהובים עליהם אך בביצועים מעט שונים, בעיבודים שונים או בכלל בסגנון אחר לגמרי ממה שהמקור התכוון. זמרים מקצועיים המציעים את שירותיהם לשירה בחופות לרוב יציעו לכם את האפשרות לעבד את השיר האהוב עליכם יחד ולוודא שהוא בדיוק מה שאתם רוצים לערב החשוב בחייכם.

    במידה ואתם מעוניינים לעשות את הצעד הזה, חשוב לא להמתין לרגע האחרון ולהציף את הרצונות שלכם אל מול הזמר\ הזמרים בהקדם האפשרי. עיבוד של שיר ועבודה עליו לוקחת לא מעט זמן של עבודה, חזרות וליטוש, לכן כדאי לדבר עם האמנים כמה שיותר מהר. הסבירו להם בדיוק מה חשוב לכם שיהיה, מדוע אתם רוצים לבצע את השינויים האלה ואל תפחדו לשמוע את הסקיצות במהלך הדרך או להגיד במידה ומשהו לא מוצא חן בעיניכם.

    למה לי לבחור בזמר יווני לכניסה לחופה שלי?

    קודם כל, כשאתם בוחרים בזמר יווני לחופה שלכם אתם מבטיחים לעצמכם כניסה לחופה בלתי נשכחת, שגם אתם וגם האורחים שלכם תזכרו לאורך שנים רבות. המוסיקה היוונית מלאה בשירים מרגשים ונוגעים ללב כמו כל שפה אחרת, וכניסה לחופה לצלילי שיר יווני יכולה להיות מיוחדת מאוד עבור זוגות בעלי שורשים יווניים או שיש להם קשר הדוק אחר ליוון או למסורת היוונית.

    בנוסף, זמר יווני לחופה יכול להיות חלק בלתי נפרד מהקונספט של החתונה שלכם. אם אתם אנשים שאוהבים לעשות שמח, לשתות ולרקוד – חתונה בקונספט יווני לגמרי יכולה להתאים לכם. ישנם לא מעט זוגות שבוחרים לעשות את הצעד הזה, גם אם הוא פחות קונבנציונלי, ולחגוג את היום החשוב בחייהם בחגיגה יוונית טהורה שעושה להם שמח בלב. זמר יווני לחופה ילך מצוין עם הקונספט הזה ויכניס את כל האורחים לאווירה היוונית החגיגית והמרגשת שאתם תספקו להם בהמשך החגיגות.

    אנחנו מקווים שהצלחנו קצת להסביר לכם את היופי ואת הייחודיות שיש בזמר שישיר במיוחד עבורכם את שיר הכניסה לחופה שלכם. במידה ואתם מחפשים אחר זמר כניסה לחופה מקצועי ומנוסה או שעשינו לכם חשק להזמין אחד גם לחופה שלכם, אנחנו ב-"אבי טובי ולהקתו" מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר: 050-6980701.

    להרים את האירוע שלכם עם זמר יווני

    לקבלת מידע נוסף מלאו את הפרטים הבאים